× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים משיקה: שיתוף פעולה עם בית הפודיום

פלטפורמת הפודקאסטים והתוכן המובילה בישראל

אירוע השקת בית הפודיום, מימין לשמאל: אורי ששון, ליאת סדן ואורן יוסיפוביץ, צילום: יח״צ
אירוע השקת בית הפודיום, מימין לשמאל: אורי ששון, ליאת סדן ואורן יוסיפוביץ, צילום: יח״צ
קבוצת הראל ביטוח ופיננסים השיקה את שיתוף הפעולה עם רשת הפודקאסטים והתוכן הגדולה בישראל - בית הפודיום. האירוע נערך ב- GUTS, מתחם החדשנות של הראל.

רשת הפודקאטסים בית הפודיום הוקמה ע"י איש התקשורת אורן יוסיפוביץ וצמחה מתוך פודקאסט הספורט המצליח שלו: הפודיום. לרשת קרוב ל- 4 מיליון מאזינים בחודש בפלטפורמות הפודקאסטים השונות, ומיליוני צפיות ברשתות החברתיות של התכניות. לבית הפודיום יש 19 פודקאסטים בתחומים שונים ומגוונים.

החל משנת 2021, הראל נותנת החסות הראשית והבולטת של בית הפודיום, התומכת בצמיחתו ובחדשנותו בתעשיית הפודקאסטים והתוכן הדיגיטלי. כיום, בית הפודיום ממוקם בבניין מ.א.ה. של קבוצת הראל, והפודקאסטים מוקלטים באולפן של מתחם החדשנות GUTS.

בין הפודקאסטים המוקלטים ניתן למצוא את הפודקאסט האולימפי "אולימפוס" בהנחיית אורי ששון ואיתן דולפן; "לשחרר את הדב" עם דב נבון ונדב פרישמן; "אש" עם דורין אטיאס; "חצי הכוס המלאה" עם שלמור שטרוזמן; "הקול מקצועי" של אורי קופר ועוד רבים. כמו כן במהלך אירוע, הושק גם הפודקאסט "מצב טיסה" בהנחיית משפיעניות הרשת יובל עייני ומלי דניאלי, שייצרו תוכן ייחודי ומעניין על עולם התיירות. 

אורן יוסיפוביץ, מייסד הפודיום: "אנו מודים לקבוצת הראל על התמיכה הנמשכת שלהם בבית הפודיום. לתמיכה של הראל יש קשר ישיר לצמיחה ולהצלחה של בית הפודיום כבית לפודקאסטים המובילים בישראל. אנו מצפים לעוד שנים רבות של שיתוף פעולה עם הראל. אנו שואפים להמשיך ולפתח תכנים יצירתיים ומקוריים ולהוביל את עולם הפודקאסטים והתוכן קדימה".

ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם בית הפודיום, המצטרף לחזון שלנו בהשקעה במיזמים מעוררי השראה, המקדמים חדשנות, ספורט, אומנות ותרבות מהשורה הראשונה".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow