× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

הראל HEROES | ישראלים בשביל העולם

הראל ביטוח ופיננסים תלווה את הספורטאית יעל קדשאי בתחרות ראלי דקאר 2025

ליאת סדן, צילום: טל שחר
ליאת סדן, צילום: טל שחר
הראל HEROES ממשיכה להביא לתודעה סיפורים מעוררי השראה. היוזמה אשר שמה לה למטרה להעצים ולשים במרכז סיפורים מתוך החברה הישראלית, על פני תחומים שונים כולל ספורט, משימות הצלה ייחודיות וניצחונות אישיים.

החזון של הראל HEROES מדגיש את המחויבות להוקיר את העשייה של האנשים המגלמים ערכים של התמדה, מצוינות והישגיות בחברה הישראלית. סיפור ניצחון אחד כזה מציג את הספורטאית יעל קדשאי, שהינה דוגמה להישגים יוצאי דופן בתחום תחרויות אופנועי שטח.

קדישאי, בת 29 מעמק יזרעאל, ספורטאית שמתחרה מגיל צעיר בספורט אנדורו (ספורט מוטורי דו גלגלי).  כבר בגיל 3  קדישאי עלתה על האופנוע הראשון שלה, יחד עם אביה (אביב קדישאי) שהתחרה בראלי פריז דקאר. למרות שהרכיבה הראשונה של קדישאי לא היתה כל כך מוצלחת  והסתיימה בפול גז לתוך קיר של בית, היא לא ויתרה ומאותו הרגע לא הפסיקה לרכוב. כבר בגיל 15 השלימה את התחרות האנדורו הראשון שלה בהצלחה. לאחר שירות צבאי כלוחמת ביחדת עוקץ, חזרה קדישאי לרכוב אבל בסגנון רכיבה שונה - ראלי רייד (תחרות ניווט בשטח פתוח ואתגרי שבו התחרות היא נגד השעון). 

רשימת ההישגים של קדישאי מעוררת השראה. בשנת 2022, זכתה במקום הראשון בקטגוריית נשים בתחרות ה-Hellas Rally. בתחרות נוספת Joda baja  בשנת 2022, זכתה במקום השני בקטגוריית נשים. בשנת 2023 קדישאי זכתה במקום הראשון בקטגוריית נשים בתחרות  Rally De Maroc וכן בשליש העליון מתוך 160 רוכבים בדירוג כללי, ב-8 ימי מרוץ, 3500 ק"מ במדבר סהרה. גם בתחרות נוספת, ה- MDC 2023, זכתה במקום הראשון בקטגוריית נשים, ובמקום 11 בדירוג הכללי מתוך 70 רוכבים. ב-8 ימי מרוץ, 2568 ק"מ במדבר סהרה.

בנוסף בינואר 2024 היתה קדישאי לישראלית הראשונה שהשתתפה בתחרות ראלי דאקר שבסעודיה שהינה מרוץ הספורט המוטורי הקשה בעולם. ביום העשירי לתחרות (מתוך ארבעה עשר), קדישאי חוותה התרסקות ונאלצה להתפנות לטיפול רפואי. אך קדישאי לא מוותר וכעת, לאחר סיום הליך שיקום, היא מתכוננת לקראת תחרות דקאר 2025 בסעודיה.

במסגרת הראל HEROES, תעניק קבוצת הראל לקדישאי חסות אישית, הכוללת בין היתר, מעטפת מקיפה ורחבה של ביטוח נסיעות לחו"ל, המותאמת לנסיעה ולאתגרים הנלווים אליה. במסגרת זו, תצוייד קדישאי בטלפון לוויני, אשר ייתן מענה מקיף בשעת חירום, באמצעות צוות החילוץ הראל 669 – צוות חילוץ והצלה שכולל אנשי מקצוע מובילים ומנוסים בתחום אשר פועל למעלה מ-20 שנים במשימות חירום וחילוץ מורכבות למען מבוטחי הראל הזקוקים לעזרה ברחבי העולם. 

ליאת סדן, סמנכל"ית שיווק של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "אנו שמחים ללוות אישה מעוררת ההשראה אשר מדגישה את השאיפות והמאמצים של נשים ספורטאיות יוצאות דופן בחברה הישראלית. ושמחים להעניק לקדשאי את מעטפת הביטחון של ביטוח נסיעות לחו"ל של הראל שתלווה אותה לתחרות. קבוצת הראל ביטוח ופיננסים ממשיכים לעודד סיפורים עם המסר שמתחבר לחזון של הראל HEROS ולערכי קבוצת הראל". 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow