× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

ניצן צעיר הרים פורש מתפקידו כמנכ"ל ווישור ביטוח

צעיר הרים פורש מתפקיד מנכ"ל החברה ובמקומו ימונה לתפקיד רו"ח עמית אורון, המכהן כיום כמשנה למנכ"ל

ניצן צעיר הרים, מנכ״ל ווישור, צילום: רמי זרנגר
ניצן צעיר הרים, מנכ״ל ווישור, צילום: רמי זרנגר
ניצן צעיר הרים פורש מתפקידו כמנכ"ל ווישור ביטוח.

על פי דיווח של איילון ביטוח, החברה האם של ווישור ביטוח וחברה בשליטת ווישור גלובלטק, צעיר הרים הודיע לדירקטוריון ווישור ביטוח על רצונו לסיים את תפקידו כמנכ"ל ווישור ביטוח. במקומו ימונה לתפקיד המנכ"ל רו"ח עמית אורון, המכהן קצת יותר משנה כמשנה למנכ"ל, בכפוף לכך שהממונה על שוק ההון, ביטוח וחסכון לא יודיע על התנגדותו למינוי או שיודיע כי אינו מתנגד למינוי.

צעיר הרים הוא מבעלי השליטה בווישור גלובלטק; לאחר שפרש ממגדל לצד אמיל וינשל, הקימו השניים את ווישור ביטוח כחברת ביטוח דיגיטלית, והיא החלה לפעול בשנת 2019 בתחומי הביטוח הכללית.

סוכם כי צעיר הרים ימשיך להעמיד את השירותים לווישור ביטוח הנדרשים לצורך ההמשכיות העסקית שלה (לרבות בהקשרי מערכת הליבה של ווישור ביטוח) בהתאם להתחייבות שניתנה על ידו ועל ידי גלובלטק לאיילון בהסכם ההתקשרות שבין החברה לגלובלטק מיום 14.3.2024 במסגרתו רכשה החברה את מלוא הון המניות (100%) של ווישור ביטוח, וליווי הפעילות השוטפת שלה. במסגרת הסכם ההתקשרות התחייבו גלובלטק וצעיר הרים לכך שצעיר הרים ימשיך להיות מועסק בווישור ביטוח למשך תקופה שלא תפחת מ-24 חודשים ממועד השלמת העסקה (בהעסקה ישירה או במתן ייעוץ או שירותים), בהיקף של חצי משרה לפחות (או שווה ערך לו במקרה של מתן שירותי ייעוץ) בתנאים הקיימים בהתאם לחלקיות משרה.

במסגרת זו, בין היתר, צעיר הרים יהיה אמון על חפיפה וליווי של המנכ"ל הנכנס של ווישור ביטוח ככל שיידרש, סיוע ולווי בהיבטים שונים הקשורים למערכות טכנולוגיות (לרבות מערכת הליבה של ווישור ביטוח), סיוע בשמירה על קשרי לקוחות אסטרטגיים, פיתוח עסקי, לווי החברה במכרזים מהותיים, פיתוח של מוצרים חדשים וכניסה לתחומי פעילות חדשים, שמירה על קשר עם מבטחי משנה, לווי הסינרגיה בין חברות הקבוצה ועוד.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow