× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

רעות אבירם מונתה לסמנכ"לית השיווק של פירמת אינווסטור 360

המינוי הינו חלק מתוכניות הצמיחה והגדלת פעילותה של אינווסטור

מימין: עידן ועומר, צילום: פלג אלקלעי; רעות אבירם, צילום: דניאל אדרי
מימין: עידן ועומר, צילום: פלג אלקלעי; רעות אבירם, צילום: דניאל אדרי
פירמת אינווסטור 360 מינתה את רעות אבירם כסמנכ"לית השיווק של הקבוצה כחלק מאסטרטגיית הצמיחה שלה. 

אבירם מגיעה עם ניסיון רב בשוק ההון ובאסטרטגיות צמיחה, וכיהנה בתפקידים בכירים מאד בשנים האחרונות בבתי השקעות וסוכנויות ביטוח מובילות. אבירם שימשה בתפקידה האחרון כסמנכ"לית השיווק של קבוצת קוואליטי מבית הפניקס, לפני כן כיהנה כסמנכ"לית השיווק של אינפיניטי בית השקעות. 

במסגרת תפקידים אלו ניהלה אבירם את היבטי השיווק של החברות לרבות ניהול חברת מדיה אשר ייצרה לידים בתחום הפיננסים תוך הרצת מאות קמפיינים עם היקפי מכירות שהובילו לצמיחה כלכלית מהירה, הובלת תהליכי אסטרטגיית שיווק, מיתוג מחדש ובניית מיתוג מעסיק, הקמת מערכי דיגיטל, אפיון והטמעת כלים דיגיטליים ותקשורת בין אישית עם לקוחות ועוד.

לאבירם תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, ולימודי שיווק ועיצוב גרפי בשנקר.

פירמת אינווסטור 360 הוקמה בשנת 2014 והינה מהמובילות בתחום הפמילי אופיס בישראל. חטיבת ניהול העושר של הפירמה מלווה מאות משפחות בישראל ומנהלת היקף נכסים של למעלה מ-5 מיליארד ₪. פעילות החברה אשר הוקמה ע"י עומר רבינוביץ' ייחודית בגישתה ומספקת מענה ל-4 נקודות מרכזיות: אופטימיזציית מס, פיזור השקעות חכם, גישה למוצרים אלטרנטיביים מובילים בארץ ובעולם והשקעה ישירה במניות עם תוצאות מוכחות.
 
עידן קלמרו, מנכ"ל אינווסטור 360 ברך על המינוי החדש ומסר: "אני מברך על ההצטרפות של רעות ובטוח שהיא תתרום רבות מניסיונה לטובת הצלחת אינווסטור והצמיחה שלה. ההצטרפות של רעות הינה חלק מהתפתחות וגדילה משמעותית שאנו מבצעים כעת על מנת לתת מענה לגידול בהיקף הלקוחות ובהיקף הפעילות העתידי".

אבירם: "לאחר כ-10 שנות ניסיון בתחום הביטוח, הפנסיה והפיננסים במגוון רחב של תפקידים ואינספור הישגים בענף, החלטתי לצעוד קדימה לעבר אתגרים גדולים ולעשות אימפקט אמיתי. לאחר הצעות רבות, בחרתי בפירמת אינווסטור אשר מסמלת עבורי את המרקט לידר הבא בתחום הפמילי אופיס. הפוטנציאל עצום ואין לי ספק שהצמיחה של אינווסטור תהפוך למשמעותית עוד יותר״.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow