× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

עופרי שבו, סמנכ"ל שיווק שטראוס קפה, נבחר לאיש השיווק של חודש פברואר 2024

עופרי שבו, סמנכ"ל השיווק של שטראוס קפה, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש פברואר 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני שהצליח לחבר מחדש את המותג טורקי עלית לרוח הישראלית ולאתוס הלאומי

עופרי שבו, סמנכ״ל שיווק שטראוס קפה, צילום: יח״צ
עופרי שבו, סמנכ״ל שיווק שטראוס קפה, צילום: יח״צ
המהלך יצא לפועל על רקע התקררות היחסים בין ישראל לטורקיה בעקבות מלחמת חרבות הברזל. 

מלחמת חרבות ברזל ארגנה מחדש את העולם במחנות של תומכי ישראל ומתנגדיה. טורקיה שויכה באופן מובהק במחנה המתנגדות. בתגובה לשיח ברשתות החברתיות שקרא להסרת המילה "טורקי" ממותג הקפה השחור של החברה, הוביל עופרי מהלך שיווקי יוצא דופן שכלל החלפה זמנית של שם המותג במסרים מאחדים וחזקים הקשורים לרוח הישראלית.

המהלך כלל הסרה זמנית של שם המותג מאריזות הקפה והחלפתו במסרים: עם ישראל חי; דור הניצחון; חזקים ביחד; אין לנו ארץ אחרת. המהלך תוקשר בקמפיין חוצות רחב היקף, בשיתופי פעולה עם גופים לאומיים ועוד. התוצאות כללו גידול במכירות, יותר מ-60 פרסומים וכתבות אודות המהלך התפרסמו בכלי התקשורת, גידול של פי 34 בשיח אודות המותג ברשתות החברתיות, וחשיפה תקשורתית חסרת תקדים שהוערכה בכ-1.5 מיליון שקל עלות מדיה.

עופרי הצליח להפוך משבר פוטנציאלי להזדמנות לחיזוק המותג וחיבורו לציבור בישראל, והוכיח יכולת שיווקית ויצירתית מעולה.

מנימוקי ועדת השיווק: "עופרי ראוי לציון לשבח על תפיסה שיווקית יוצאת דופן במהלך שהוביל לאחרונה במותג טורקי עלית. עופרי הפך משבר פוטנציאלי להצלחה שיווקית יוצאת דופן, תוך התחשבות בצרכי המותג והציבור הישראלי. עופרי הפגין אומץ לב ראוי לציון, כאשר בחר לנצל את המותג הישראלי ביותר להעברת מסרים חברתיים חשובים בתקופה רגישה זו. הוא גילה תושייה ויצירתיות בבחירת המסרים ואופן העברתם לציבור. המהלך זכה להיענות חסרת תקדים מהתקשורת והציבור, והביא לחיזוק משמעותי של המותג טורקי עלית ושל החיבור הרגשי שלו לחברה בישראל."


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow