× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

180 מנהלי פמילי אופיס של תלפיות יצאו לנופש בבודפשט

במהלכה העובדים יזכו לבקר באתרי תיירות ואתרים היסטוריים חשובים

מנהלי הפמילי אופיס של תלפיות במטוס בדרך לחופשה בבודפשט, צילום עצמי
מנהלי הפמילי אופיס של תלפיות במטוס בדרך לחופשה בבודפשט, צילום עצמי
תלפיות פמילי אופיס, בית פיננסי לכל הצרכים של משפחה בישראל, ארגן ל-180 מנהלי פמילי אופיס של החברה, נסיעת גיבוש מיוחדת לבודפשט, הונגריה, שנועדה לחזק את הקשרים ביניהם ולאפשר לקחת פסק זמן משגרת היום-יום, במטרה להחליף רעיונות ולהגביר את המוטיבציה.

הטיול שימומן בחלקו הגדול ע"י מנהלי הפמילי אופיס עצמם, מגיע על רקע הצמיחה המשמעותית שחוותה החברה השנה, שרק לאחרונה הודיעה על פתיחת הסניף ה-16 בת"א, ושלפני מספר חודשים ציינה עשור להיווסדה עם כנס מרשים באילת, שכלל את הדמויות הבכירות ביותר בעולם הביטוח, הפנסיה והפיננסים בישראל.

נסיעת הגיבוש תיערך השבוע על פני 4 ימים. במהלכה העובדים יזכו לבקר באתרי תיירות ואתרים היסטוריים חשובים, ביניהם: שדרות אנדראשי, שב-2002 הוכרזו כאתר מורשת תרבות ע"י אונסקו, בין היתר, בגלל עיצובה הארכיטקטוני הייחודי ואתרי ההיסטוריה והתרבות שהיא כוללת, ביניהם: בניין האופרה ההונגרית, מוזיאונים וכיכרות המנציחות אירועים ודמויות חשובים, לצד בתי קפה, מסעדות וחנויות מעצבים. בנוסף, מנהלי הפמילי אופיס, יבקרו בבניין הפרלמנט ההונגרי, ישוטו בנהר הדנובה המפורסם ויבקרו באנדרטת "הנעליים של הדנובה" המרגשת, שהוקמה לידו, לזכר יהודי הונגריה שנספו בשואה.

תלפיות היא חברת סוכני המשפחה הגדולה בישראל והיא כוללת מעל ל-800 מנהלי ומנהלות פמילי אופיס, הפרוסים על פני 16 סניפים בכל רחבי הארץ, ומשרתים מעל ל-450,000 לקוחות, בכל תחומי הביטוח, פנסיה ופיננסים. לרבות, תכנון פרישה, ייעוץ משכנתא, החזרי מס, צוואות וייפוי כוח מתמשך, ניהול חשבון ועוד. מטרת תלפיות היא להעניק לכל משפחה בישראל בית פיננסי אחד שמעניק את כל המענה הכלכלי, כדי לעמוד במטרות ויעדים שונים.

ראובן טיטואני, מייסד ומנכ"ל תלפיות פמילי אופיס: "ביום ראשון ב-8 בבוקר המריא מטוס עם 180 מנהלי הפמילי אופיס שלנו, שיבלו את השבוע הקרוב בבודפשט. הנסיעה הזאת היא חשובה מאוד עבורנו, כי היא משיגה מטרה כפולה: גם מחזקת את הקשרים והחברויות בין מנהלי הפמילי אופיס וגם מעניקה להם את האפשרות לצאת קצת משגרת העבודה, לבלות ולצבור כוחות מחודשים. חשוב לנו לדאוג לרווחת מנהלי הפמילי אופיס והעובדים שלנו בכלל, כי אנחנו יודעים שמפעילויות גיבוש שכאלו כולם יוצאים מרוויחים, גם העובדים שמקבלים זריקת מוטיבציה ואנרגיה וגם אנחנו שמקבלים אותם חזרה רעננים ועם רעיונות חדשים".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow