× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

הפניקס משיקה תכנית חדשה לביטוח דירה: HOME פלוס

התכנית מיועדת לדירות מגורים בבתים משותפים וכן לבתים פרטיים. התכנית מיועדת לדירות שסכום ביטוח המבנה הוא עד 1.5 מיליון ₪ והתכולה היא עד 750 אלף ₪.


הפניקס משיקה תכנית ביטוח חדשה HOME" פלוס", תכנית מודולרית חדשה לביטוח דירה. התכנית מיועדת לדירות מגורים בבתים משותפים וכן לבתים פרטיים. התכנית מיועדת לדירות שסכום ביטוח המבנה הוא עד 1.5 מיליון ₪ והתכולה היא עד 750 אלף ₪.
 
בתכנית החדשה התעריף הינו אטרקטיבי מחד ודיפרנציאלי מאוד מאידך.
 
בתכנית ה-Home" -  פלוס" מוצעות 2 חלופות למבוטחים בנושא הכיסוי לתכולה:
 
כיסוי מקיף – כיסוי מקיף לכל תכולת הדירה כולל תכשיטים ושעונים עד 20% מסכום ביטוח התכולה וכיסוי מורחב - כיסוי מורחב במתכונת כל הסיכונים הכולל: תכשיטים ושעונים עד 20% מסכום ביטוח התכולה וכיסוי כל הסיכונים עד 10% מסכום ביטוח התכולה לשאר תכולת הדירה, כגון חפצי אמנות, תמונות, כלי נגינה, ציוד צילום, מחשב אישי נייד ועוד.
 
 
 
התכנית החדשה כוללת כמה הטבות ייחודיות וחדשות כדוגמת:
 
1.פטור מהשתתפות עצמית (על בסיס סף פיצוי, לא כולל נזקי רעידת אדמה ונזקי מים למבנה).
 
2. הקלה בדרישות המיגון, כולל פטור מדרישות מיגון בדירה הכוללת ממ"ד שסכום ביטוח התכולה שלה הינו עד 250 אלף ₪.
 
בנוסף, בתכנית הביטוח החדשה הוגדלו גבולות האחריות כלפי צד ג' ל-2 מיליון ₪, גם למי שמבטח מבנה בלבד. במסגרת הכיסויים האופציונאליים ניתן גם להרחיב את הכיסוי לערך קרקע עד פי 4 מסכום ביטוח המבנה בשתי החלופות: כנגד רעידת אדמה בלבד או כנגד כל הסיכונים הרגילים המכוסים בפוליסה.
 
שלמה מילר, סמנכ"ל בכיר ומשנה למנהל תחום ביטוח כללי: "תכנית הביטוח המודולרית החדשה HOME"  פלוס" היא עוד מהלך של הפניקס להגדלת ההיצע הביטוחי הטוב והנרחב ביותר לסוכנים ולמבוטחים. התכנית מיועדת לכל דירות המגורים גם בבתים משותפים וגם בבתים פרטיים".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow