× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

כלל החזקות מזנקת פי 6 ברווח לחציון

כלל החזקות מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לחציון הראשון של 2024. הרווח בחציון צמח פי 6 והסתכם בכ-320 מיליון שקל לאחר מס, לעומת רווח של כ-52 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד. החברה ממשיכה במימוש האסטרטגיה שלה מהפיכתה מקבוצת ביטוח מוטת עסקים הסטוריים, לקבוצת החזקות פיננסית מגוונת

יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח ופיננסים, צילום: סיון פרג׳
יורם נוה, מנכ״ל כלל ביטוח ופיננסים, צילום: סיון פרג׳

כלל החזקות מפרסמת את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני ולחציון הראשון של 2024

הרווח בחציון הראשון של שנת 2024 הסתכם בכ-320 מיליון ₪ לאחר מס, לעומת רווח של כ-52 מיליון ₪ בחציון המקביל אשתקד.

עליה של פי 6, לעומת החציון אשתקד.

הרווח ברבעון השני של שנת 2024 הסתכם בכ-157 מיליון ₪ לאחר מס, לעומת רווח של כ-154 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, זאת למרות שוק הון חלש, ואינפלציה גבוהה יחסית. 

הרווח לפני מס ברבעון השני של שנת 2024 בגין תחומי הביטוח והחיסכון הסתכם לסך של כ-269 מיליון ₪, לעומת רווח של 107 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, עליה של פי 2.5!

סך הרווח לפני מס, בגין מגזר כרטיסי אשראי, הסתכם ברבעון השני של 2024.

בכ-113 מיליון ₪, לעומת רווח של כ-99 מיליון ₪ ברבעון השני אשתקד.

סך ההון המיוחס לבעלי המניות של החברה ב-30.06.2024 מסתכם בכ-8,903 מיליון ₪, זאת לעומת כ-8,581 מיליון ₪ ב-31.12.2023, גידול של כ-4%.

תוצאות הרבעון השני של 2024 משקפות תשואה על ההון במונחים שנתיים של כ-7.2%, בהשוואה לתשואה של כ-7.6% ברבעון אשתקד.

היקף הנכסים המנוהלים של הקבוצה הגיע בסוף החציון לשיא חדש ועומד על כ-350 מיליארד ₪, גידול של כ-4%, לעומת סך נכסים של כ-338 מיליארד ₪ בסוף שנת 2023, וגידול של כ-7% אל מול הרבעון המקביל אשתקד, בו היקף הנכסים המנוהלים עמד על כ-328 מיליארד ₪.

יורם נוה, מנכ"ל כלל ביטוח ופיננסים: "קבוצת כלל מציגה רבעון נוסף של מימוש האסטרטגיה שלה, להפיכתה מחברת ביטוח מוטת עסקים היסטוריים לקבוצת החזקות פיננסית מגוונת עם שתי רגליים רווחיות ויציבות שנמצאות במגמת צמיחה וגידול ברווחיות. זהו רבעון שיא לקבוצה בהיבט הרווח התפעולי הן במגזר הביטוח והן במגזר האשראי, זאת על אף האתגרים המתמשכים כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל, תוצאות שוקי ההון ואינפלציה גבוהה יחסית.
אנו שמחים ומברכים על השתלבותה של MAX בקבוצת כלל וניכר שהשילוב משיא ערך רב לכולם". 

כלל ביטוח ופיננסים ממשיכה לשפר את תוצאותיה החיתומיות והרווח הכולל.

סך הרווח בגין תחומי הביטוח והחיסכון לפני מס יותר מהוכפל והסתכם בחציון הראשון של שנת 2024 בכ-405 מיליון ₪, לעומת רווח לפני מס של כ-173 מיליון ₪ אשתקד.

הרווח של הקבוצה ברבעון השני של שנת 2024 הסתכם בכ-157 מיליון ₪ לאחר מס.

התוצאות המרשימות שהושגו, כמו גם עליית הריבית, יתרמו ליחס כושר הפירעון הכלכלי של כלל ביטוח שיפורסם בנובמבר עבור תוצאות המחצית הראשונה של השנה. היחס לסוף שנה שעברה היה 109%, קרוב מאוד לסף יחס כושר הפירעון שנקבע לחלוקת דיבידנד במסגרת מדיניות חלוקת הדיבידנד שאישרה כלל ביטוח.

ברבעון זה, חלה עליה משמעותית בתוצאות החיתומיות של כל מגזרי הביטוח, בעיקר בענפי ביטוח כללי ובריאות, וכן ברווחיות פעילות הגמל והפנסיה, אל מול התקופה המקבילה אשתקד.

מגזר כרטיסי האשראי הרוויח ברבעון השני כ-113 מיליון ₪ לפני מס, לעומת רווח של כ-99 מיליון ₪ ברבעון אשתקד.

Max המשיכה ברבעון זה להציג צמיחה מרשימה במספר הכרטיסים הפעילים, מחזורי העסקאות ותיק האשראי לעסקים. 

אנו גאים כי החברה זכתה במקום הראשון גם במדד רשות שוק ההון לבחינת השירות של החברות לשנת 2023, וגם בסקר שביעות רצון הסוכנים מאיכות השירות של חברות הביטוח בענף, בתחום ביטוחי הבריאות והסיעוד לשנת 2024.

הישגים אלו הם תוצאה של השקעה ופעילות מאומצת שלנו בשנים האחרונות, בשיפור ממשקי השירות, בייעול תהליכי העבודה, בפיתוח מוצרים ושירותים חדשניים ומתקדמים ובמתן פתרונות מותאמים ומקצועיים.

319 ימים חלפו מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל, ואנו נפעמים מהעוצמה של הרוח הישראלית שלא שככה אף לא לרגע.

אנו מייחלים לשובם של כל החטופות והחטופים הביתה במהרה, ומצדיעים לחיילות וחיילי צה״ל וכוחות הביטחון, על ההגנה על ביטחוננו, בעוז ובנחישות.

כולנו תקווה כי יגיעו במהרה ימים של שקט וביטחון". 

חיים סאמט, יו"ר כלל החזקות עסקי ביטוח: 

"במיוחד ברגעים אלה, בעוד המלחמה נמשכת, כולנו מייחלים לימים של שלווה וביטחון, נושאים תפילה לשלום חטופינו וחיילנו, ולשובם הביתה של כולם במהרה ובשלום.

תוצאות החציון והרבעון השני בעיצומה של המלחמה, מציגות צמיחה ניכרת, בכל תחומי פעילויות הליבה של קבוצת כלל ביטוח ופיננסים.

הקבוצה ממשיכה לשפר את תוצאותיה, זאת למרות ההשפעות של עדכון נוסף בלוחות התמותה, תנודתיות שוקי ההון והמשך הלחימה.

תוצאותיה העסקיות של חברת כרטיסי האשראי Max, שצורפה לקבוצת כלל לפני למעלה משנה, מעידות כי מהלך אסטרטגי חשוב זה, מוסיף משנה כח וחוסן פיננסי לקבוצה כולה.

בחודש שעבר, כלל ביטוח ופיננסים זכתה, זו שנה חמישית ברציפות, בדירוג מעלה ESG הגבוה ביותר - "פלטינה פלוס" ולראשונה בדירוג AAA, היחידה בענף הביטוח בציון גבוה זה, ומבין 6 החברות הציבוריות המובילות במשק כולו. זכיה זו מהווה ביטוי למחויבות שלנו, לשילוב היבטים חברתיים וסביבתיים כחלק מפעילותינו העסקית היומיומית.

נמשיך לפעול בעולמות ה-ESG כחלק ממחויבותנו לאחריות חברתית וסביבתית, למען עתיד הדורות הבאים ופיתוח בר-קיימא.

מאז ה -7 באוקטובר, עלתה ביתר שאת חשיבותה של הערבות ההדדית שהפגינו חברות מובילות במשק, בתרומתן ובהירתמותן למען המאמץ הלאומי. כחלק מראייה זו, וכגוף מוסדי מוביל, פעלנו ככל יכולתנו לסייע ללוחמינו כולם, ונקטנו בשורת פעולות נרחבות להיטיב עמם ועם משפחותיהם ככל האפשר. 

ושבו בנים לגבולם".

לגרף כלל עסקי ביטוח לחצו כאן

234 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 299.53 מיליון בכלל עסקי ביטוח
קרנות נאמנות שמחזיקות את כלל עסקי ביטוח. לרשימה המלאה


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow