× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

התפטר מתפקידו מנכ"ל לשכת סוכני הביטוח

דרור שלו, מנכ"ל לשכת סוכני הביטוח, חוזר לתחום המוניציפאלי ממנו הגיע ללשכה כבכיר בעיריית חולון; שלו הוא המנכ"ל השלישי שמסיים את תפקידו לפני המועד בתקופת הנשיא הנוכחי שלמה אייזיק

דרור שלו התפטר מתפקידו / לשכת סוכני ביטוח לוגו
דרור שלו התפטר מתפקידו / לשכת סוכני ביטוח לוגו
דרור שלו התפטר מתפקידו כמנכ"ל לשכת סוכני הביטוח, כשנה וחודש לאחר שהתמנה לתפקיד. מהלשכה נמסר, כי הלשכה ומנכ"ל הלשכה דרור שלו, הגיעו להסכמות בדבר סיום תפקידו של המנכ"ל החל מה-31.8, עקב חזרתו לשירות הציבורי-מוניציפאלי, אשר תואמת את התמחותו והכשרתו ומומחיותו בנושאי חירום מוניציפאלי. 

נשיא לשכת סוכני הביטוח שלמה אייזיק הודה למנכ"ל על תקופת כהונתו בלשכה ואיחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו.

שלו כיהן כמנכ״ל הלשכה בשנה האחרונה, וקודם לכן כיהן במהלך ה-11 השנים הקודמות בתפקידים בכירים בעיריית חולון. שלו הוא סא"ל במילואים בפיקוד העורף, והוא בעל ניסיון עתיר שנים בממשקים מול משרדי ממשלה וגופים ציבוריים,  בתכנון והובלה של תהליכים חוצי ארגון ובניהול צוותים גדולים.

דרור שלו הוא המנכ"ל השלישי שמסיים את תפקידו בלשכה לפני המועד, בתקופת הקדנציה של שלמה אייזיק. שלו החליף בתפקיד המנכ"ל את נדב גרינשפן, שהתפטר לאחר כ-9 חודשים בלבד בתפקיד. אז נמסר כי הרקע לפרישתו היה סיבות אישיות. 

גרינשפן עצמו מונה לתפקיד במקום אנה קריימן, ששימשה כמנכ"לית בפועל, במקום המנכ"לית בשמת כרמון, שהגיעה להסכמות עם אייזיק והוועד המנהל על פרישתה ב-3 בפברואר 2022.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow