× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

באיזו חברה הכי משתלם לבטח את הרכב?!

רשות שוק ההון חשפה פער של כ-26% בתעריפי ביטוח החובה בין החברות. מי החברה שתספק לכם את ההצעה הזולה ביותר?!

פער של כ-26% בתעריפי ביטוח החובה  / תמונה: פאנדר
פער של כ-26% בתעריפי ביטוח החובה / תמונה: פאנדר
‏‏
בדיון שהתקיים אתמול בוועדת המשנה לוועדת הכספים על התייקרות ביטוחי הרכב, חשפה רשות שוק ההון, בין היתר, נתונים מעניינים על מחירי פוליסות ביטוח חובה. מהנתונים עולה, כי למרות שבציבור תעריף ביטוח החובה נתפס ככזה שדומה מאוד בין כל חברות הביטוח, יש בו דווקא הבדלים די משמעותיים.

החברות המנצחות בהצעה המשתלמת ביותר: הראל ומנורה 

הפרמיה המוצעת הזולה ביותר לחידוש ביטוח חובה לנהג בן 40 עם 20 שנות רישיון, היא של חברת הראל – 1,304 שקל, וצמודה אליה מנורה עם פרמיה של 1,308 שקל.

דווקא חברות הביטוח הישיר, שפועלות ללא הוצאות על עמלות סוכנים, הן היקרות ביותר: איי.די.איי ביטוח ישיר מציעה פרמיה של 1,604 שקל על ביטוח חובה; איי איי ג'י 1,535 שקל. ליברה – 1,461 ₪ ואילו ווישור מציעה את הפרמיה הזולה בישירים – 1,377 ₪, אך עדיין גבוה מהתעריף של חלק מהחברות המסורתית.

עוד עולה מהנתונים של מצגת הרשות, כי ממוצע ההצעות במחשבון הרשות לחידוש ביטוח חובה ב-1 באוגוסט 2024 מעיד על הוזלת ביטוח החובה לכ-1,455 שקל בממוצע (בהתאם לנתוני הנהג במצגת) לעומת הממוצע ב-2023 שעמד על 1,595 שקל לביטוח חובה.



אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow