× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

הראל ביטוח נכנסת כשותפה בחברת מיכמן; מניית החברת מזנקת ב-12.39%+

קבוצת הראל ביטוח ופיננסים חתמה על מזכר הבנות לרכישת 25.01% ממניות חברת מיכמן מבעל השליטה והמנכ"ל יניב ביטון ומיו"ר הדירקטוריון דורון ספיר תמורת כ-67 מיליון שקלים

מימין: אריק פרץ, גלעד שפירא, בן המבורגר, ניר כהן, יאיר המבורגר, יניב ביטון, דורון ספיר, צילום: יח״צ
מימין: אריק פרץ, גלעד שפירא, בן המבורגר, ניר כהן, יאיר המבורגר, יניב ביטון, דורון ספיר, צילום: יח״צ
מיכמן מימון המעניקה מימון לחברות בדגש על יזמי נדל"ן, בעלי שליטה בחברות ציבוריות וחברות מבוססות, הודיעה היום כי יניב ביטון, מנכ"ל ובעל השליטה בחברה ודורון ספיר, יו"ר דירקטוריון החברה חתמו על מזכר הבנות עם קבוצת הראל ביטוח ופיננסיים למכירת 25.01% מהמניות שבבעלותם להראל תמורת כ-67.1 מיליון שקלים, המשקפים מחיר של 16.96 ש"ח למניה.

לאחר השלמת העסקה, יניב ביטון, מנכ"ל החברה ודורון ספיר, יו"ר הדירקטוריון יחזיקו בכ-50% ממניות החברה והתחייבו להמשיך לכהן בתפקידם הנוכחי ולהוביל את החברה בחמש השנים הבאות לפחות ממועד השלמת העסקה.

כמו כן, המוכרים יניב ביטון ודורון ספיר, העניקו להראל אופציה (אופציית ה- Call) לרכישת מניות שבבעלותם, אשר יביאו את החזקות הראל בחברה ל- 52.5% מהון המניות של החברה. אופציית ה- Call תהיה ניתנת למימוש בחלוף 36 חודשים ממועד ההשלמה ולמשך תקופה בת 6 חודשים. 

בסמוך לאחר השלמת העסקה, מיכמן מימון תפעל לבצע הנפקת זכויות בסכום של כ-80 מיליון ש"ח. המוכרים והראל ישתתפו בהנפקת הזכויות, כל אחד על פי חלקו היחסי בהון המניות המונפק של החברה. 

עוד נקבע בהסכם כי הראל תעמיד לחברה מסגרת אשראי או ערבות בסך של 100 מיליון ש"ח בתנאי שוק.

העסקה כפופה לבצוע בדיקת נאותות על-ידי הראל, אשר תושלם בתוך 45 ימים מיום חתימת מזכר ההבנות וכן להתקיימות תנאים מתלים נוספים ובתוך כך, קבלת אישור האסיפה הכללית וכן קבלת אישורים רגולטוריים וצדדים שלישיים, ככל שידרשו. 

את יניב ביטון ודורון ספיר ייצג בעסקה עו"ד יונתן אלטמן, יו״ר משרד עמית פולק מטלון ועו״ד דניאל מרקוביץ', ראש מחלקת שוק ההון במשרד. את הראל ביטוח ופיננסים ייצגו עו"ד אברמי וייל וזוהר ליס ממשרד עו"ד פישר בכר, חן.

מניית מיכמן מזנקת ב-12.39%+.

דורון ספיר, יו"ר החברה ויניב ביטון, מנכ"ל מיכמן מימון מסרו: "אנו מברכים על כניסתה של הראל כשותפה במיכמן, שתחזק את החברה, תגדיל עבורה את מקורות גיוס האשראי ותרחיב את פוטנציאל ערוצי ההפצה למוצריה. אנו מודים למשפחת המבורגר ולהנהלת הראל על הבעת האמון בחברה ובהנהלתה. אנו בטוחים שהשותפות האסטרטגית עם הראל תתרום להמשך צמיחתה של החברה ולמימוש תוכניותיה העתידיות".

בן המבורגר, סגן יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: ״אנו בהראל מאמינים כי השותפות עם מיכמן מימון משתלבת היטב עם החזון שלנו להרחיב את תחום האשראי בקבוצה, שאנו רואים בו מנוע צמיחה משמעותי לשנים הבאות. אנו מזהים פוטנציאל צמיחה רב במיכמן, ומאמינים כי החיבור לקבוצת הראל יאיץ את מימוש הפוטנציאל הזה. הניסיון והמומחיות שלנו בתחום הפיננסי, וכן החוסן הפיננסי והנזילות של הראל יחד עם היכולות המוכחות של מיכמן במתן פתרונות מימון מתקדמים, יוצרים סינרגיה חזקה שתועיל לשני הצדדים. השקעה זו מדגימה את המחויבות שלנו לצמיחה והתרחבות בתחומים אסטרטגיים לקבוצת הראל".

חברות קרנות המחזיקות את

לחיצה על האיקון של הגרף תציג את היסטורית האחזקות של מנהל הקרן/השקעות בנייר ערך
מנהל הקרן שווי באלפי בשקלים
מנהל השקעות שווי באלפי בשקלים
0 קרנות נאמנות שמחזיקות סה"כ 0 ב

קרנות נאמנות שמחזיקות את

שם קרן אחוז מהקרן בשקלים כמות ניירות סוג


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow