× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

מדד השירות 2021 - ביטוח חיים משולב חיסכון - מגדל עברה למקום ראשון

צמוד לגמרי בטבלה בתוצאות הכלליות

Photo: Zimmytws Dreamstime.com
Photo: Zimmytws Dreamstime.com

מקרא והסבר על המדדים ומרכיביהם:

דגלון ועיגול ירוק - החברה ממוקמת בשליש העליון במדד זה.

דגלון ועיגול צהוב - החברה ממוקמת בשליש האמצעי במדד זה.

דגלון ועיגול אדום - החברה ממוקמת בשליש התחתון במדד זה.

מדד השירות לביטוח חיים משולב חיסכון -  מחושב בהתבסס על הרכיבים הבאים:

שביעות רצון והמלצת לקוחות המשקף את:

א. מידת שביעות רצון מהחברה (70% ממדד השירות) - מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה.

מידת המלצה על החברה - מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה.

במדד שביעות רצון והמלצת לקוחות טעות הדגימה המקסימאלית בגופים שנבדקו היא 1.21%.

תלונות הציבור (20% ממדד השירות) - משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2021 בתחום הביטוח, ואת מספר התלונות בהן נמצא שהגוף המוסדי לא פעל כנדרש ונתן פיצוי או סעד למתלונן, באותה השנה. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד הגוף המוסדי וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

זמני מענה טלפוני (10% ממדד השירות) -  משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של הגוף המוסדי ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב). 

*ככל שנציגי השירות ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.



אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow