× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

סולוטו THE END 120 עובדי סולוטו עתידים לקבל מענקי פרישה מורחבים

אשוריון, החברה האם של סולוטו, מודיעה על רה-ארגון גלובלי הכולל צמצום כוח אדם וסגירת הסייט בישראל

מירב אורן, צילום: נוי ערקובי
מירב אורן, צילום: נוי ערקובי
הרקע: שינויים במיקוד העסקי וביעדי הצמיחה של החברה.

120 עובדי סולוטו עתידים לקבל מענקי פרישה מורחבים מעל הסטנדרט הנהוג בתעשייה, על מנת לספק להם רשת ביטחון ותמיכה לחודשים הקרובים. כ-40 עובדים ימשיכו לעבוד בחברה עד סוף השנה, לטובת הטכנולוגיה הקריטית שפותחה בתל אביב.

מנכ"לית סולוטו, מירב אורן: "לאורך שנים ריכזנו בסולוטו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם, המהווים את חוד החנית של תעשיית הטכנולוגיה בישראל ושמרנו על תרבות יחידה במינה".

אשוריון, ענקית ה-Tech-Care העולמית שרכשה את חברת סולוטו לפני כמעט עשור, מודיעה על תהליכי רה-ארגון פנימיים הכוללים צמצומים בכוח האדם הגלובלי ושינויים במיקוד העסקי וביעדי הצמיחה של החברה. במסגרת החלטה זו הודיעה אשוריון כי בכוונתה לסגור במהלך החודשים הקרובים את סולוטו, מרכז הפיתוח של החברה בישראל. 

במהלך תשע השנים האחרונות, מאז נרכשה על ידי אשוריון, שימשה סולוטו כמרכז פיתוח טכנולוגי מוביל וחדשני בעבור חברת האם בארצות הברית. הצוות בישראל הוביל פיתוח של אפליקציות ומוצרים חדשים, שהעשירו וייעלו את חווית הדיגיטל של מאות מיליוני המשתמשים בשירותיה של אשוריון בעולם. 

אשוריון קיבלה את ההחלטה הקשה לסגור את הסייט הישראלי, כתוצאה מתהליכי צמצום שנעשים בכל החברה, לאחר שהחליטה להתמקד ביעדי הצמיחה העכשוויים שלה בשוק הסלולר, בתיקון מכשירים ביתיים ובאופרציית החנויות. החלטה זו אינה מאפשרת את המשך העסקתם של הטאלנטים המוכשרים של סולוטו ואת המשך פיתוח היכולות הטכנולוגיות החדשניות שיש לסייט בתל אביב. 

120 עובדי סולוטו עתידים לקבל מענקי פרישה מורחבים מעל הסטנדרט הנהוג בתעשייה, על מנת לספק להם רשת ביטחון ותמיכה לחודשים הקרובים. כ-40 עובדים ימשיכו לעבוד בחברה עד סוף השנה, לטובת הטכנולוגיה הקריטית שפותחה בתל אביב. כל עובדי החברה יקבלו ליווי וסיוע על ידי צוות מקצועי ייעודי של מחלקת משאבי האנוש מטעם החברה, על מנת לסייע להם במציאת מקום עבודה חדש. 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow