× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

לפני כולם: ציטיאט לוין מונתה למנכ"לית בחברת הראל פיננסים אחזקות

גברת ציטיאט לוין מכהנת כיום כמנכ"לית החברה הבת - ב.ס.ס.ח. החברה הישראלית לביטוח אשראי בע"מ.

גב׳ חגית ציטיאט לוין, קרדיט צילום: מיה כרמי דרור
גב׳ חגית ציטיאט לוין, קרדיט צילום: מיה כרמי דרור
בהמשך לדיווח המיידי של הראל השקעות בביטוח ושירותים פיננסים בע"מ ("החברה") מיום 8 במאי 2022 (אסמכתא: 2022-01-054883) בדבר סיום כהונתו הצפוי של טל קדם, המכהן כמנכ"ל החברה הבת - הראל פיננסים אחזקות בע"מ ("הראל פיננסים"), החברה מתכבדת להודיע כי דירקטוריון הראל פיננסים אישר היום את מינויה של גב' חגית ציטיאט לוין למנכ"לית הראל פיננסים. 

גב' ציטיאט לוין מכהנת כיום כמנכ"לית החברה הבת - ב.ס.ס.ח. החברה הישראלית לביטוח אשראי בע"מ. גב' ציטיאט לוין שימשה במגוון תפקידי ניהול בכירים בשוק ההון, בין היתר ניהלה את חברת הגמל וההשתלמות של קבוצת הראל ואת אגף ההשקעות של מנורה גאון. 

המינוי יכנס לתוקף ביום 1.11.2022. 

חגית ציטיאט-לוין מונתה למנכ"לית הראל פיננסים, בית ההשקעות של קבוצת הראל. ציטיאט-לוין, שמכהנת כמנכ"לית בססח - החברה הישראלית לביטוח אשראי בע"מ, תיכנס לתפקידה החדש ב-1.11.2022. היא תחליף את טל קדם, שהודיע לאחרונה על רצונו לסיים את תפקידו לאחר 5.5 שנים.

ציטיאט-לוין הצטרפה לקבוצת הראל לפני כ-15 שנים וב-6 השנים האחרונות היא מכהנת כמנכ"לית בססח, מובילת שוק ביטוח האשראי בישראל. תחת ניהולה של חגית הגיעה החברה להישגים משמעותיים, תוך שהיא מרחיבה ומגוונת את סל מוצריה גם לערבויות ועסקאות. קודם לכן כיהנה במשך 9 שנים כמנכ"לית הראל גמל והשתלמות. בנוסף, היא מכהנת כדירקטורית וחברת ועדת הביקורת בהראל קרנות נאמנות בע"מ.

לציטיאט-לוין ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בכירים בשוק ההון והביטוח. היא הייתה ממקימי בית ההשקעות מנורה פיננסים וניהלה את חברת הגמל וההשתלמות של הקבוצה, וכן ניהלה את אגף ההשקעות של מנורה גאון. את הקריירה התחילה בבנק לאומי, משם עברה לאופק ניירות ערך (אשר התמזגה עם פסגות) וכיהנה כמנהלת תיקי השקעות ובהמשך במגוון תפקידי ניהול בכירים. לחגית תואר ראשון (B.A) ותואר שני ((M.A בכלכלה, שניהם מאוניברסיטת ת"א וכן רישיון לניהול תיקי השקעות ורישיון שיווק פנסיוני (מותלים).   

יאיר המבורגר, יו"ר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: "קבוצת הראל מצמיחה מנהלים איכותיים שמתפתחים עם הקבוצה לאורך השנים ומובילים בהצלחה את יחידותיה העסקיות השונות. אני מברך את חגית על המינוי ומאמין כי כשם שהצטיינה בתפקידיה הקודמים בקבוצה, כך גם הראל פיננסים תמשיך לצמוח ולשגשג תחת ניהולה. 

בקרוב נודיע על מחליף/ה לחגית. המינוי ייעשה בהתייעצות עם שותפתנו בבססח (50%) חברת Allianz Trade (לשעבר Euler Hermes), שהינה חברת ביטוח האשראי הגדולה בעולם".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow