× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

מגדל ביטוח ופיננסים משיקה פתרון להגדיל כיסוי ביטוחי למקרה פטירה של בן משפחה

משיקה רשמית את "משלים לפנסיה", פתרון חדש וראשון מסוגו בענף הביטוח המאפשר לעמיתים בקרן הפנסיה להגדיל את הכיסוי הביטוחי למקרה פטירה למשפחתם ולקבוע עבורם הכנסה חודשית לפי בחירתם

מיכל גור כגן, צילום: ניקולה וסטהפל
מיכל גור כגן, צילום: ניקולה וסטהפל
מגדל ביטוח ופיננסים משיקה את "משלים לפנסיה", פתרון חדשני ובלעדי בביטוחי החיים של מגדל, שיאפשר לחוסכים בקרן הפנסיה להתמודד עם המגבלות הקיימות בביטוחי השאירים, להעניק להם יכולת לתכנן את העתיד הפיננסי של משפחתם במקרה של פטירה ולהשאיר אחריהם רשת ביטחון כלכלית למשפחתם. 

"משלים לפנסיה" מאפשר לעמיתים בקרן הפנסיה להגדיל את הכיסוי הביטוחי למקרה פטירה למשפחתם ולקבוע עבור היקרים להם הכנסה חודשית בגובה מסוים שאותו הם יקבעו. ביטוח החיים ישולם במקרה של פטירת העמית בתשלומים חודשיים, למוטבים שעליהם יחליט העמית המבוטח. בעת ההצטרפות, המבוטח יקבע את סכום הביטוח החודשי הכולל שברצונו להבטיח למשפחתו במקרה של פטירתו. סכום הביטוח החודשי הכולל, יורכב מהתשלום החודשי שיקבע ב"משלים לפנסיה" יחד עם הסכום הצפוי כפנסיית השאירים מקרן הפנסיה כאמור. 

ברקע הפתרון הייחודי עומדת התובנה שהתנאים של קרנות הפנסיה הם תנאים קבועים הנקבעים על ידי המדינה במסגרת תקנון תקני. כיוון שהתקנון אחיד לכולם, היכולת לבצע בו התאמות אישיות ביחס לכיסוי הביטוחי מוגבלת ביותר. במצב זה, קיימים מקרים בהם התקנון עלול שלא להתאים לצורכי העמית והיקרים לו בשל חוסר גמישותו. זאת, למשל במצבים בהם המבוטח תומך בהוריו, אחיו או אנשים אחרים שאינם מוגדרים כשאירים על-פי התקנון, או במקרה שהמבוטח מעוניין להמשיך לתמוך בילדיו גם אחרי הגיעם לגיל 21, או להימנע ממצב שבו בעת מותו, ילד אחד, אשר הגיע לגיל 21 אינו זכאי לתשלום, ואילו ילד אחר כן זכאי לתשלומים חודשיים וישנן כמובן עוד דוגמאות רבות. 

"משלים לפנסיה" מאפשר לעמית המבוטח בקרן פנסיה להתמודד עם בעיות אלו, ולקבוע בעצמו מהו הסכום החודשי שהוא מבקש שישולם ליקרים לו במקרה מותו, מיהם האנשים הללו ועד מתי ישולמו להם התשלומים החודשיים. "משלים לפנסיה" מאפשר למבוטחים לתכנן את העתיד של המשפחה שלהם, במקרה של פטירה חס וחלילה. 

איך זה עובד? המבוטח מגדיר בטופס ההצטרפות סכום תשלום חודשי כולל שברצונו להבטיח למשפחתו במקרה פטירה. ההפרש בין הסכום החודשי הכולל לבין פנסיית השאירים הצפויה מקרן הפנסיה "מקפת" יירכש בפוליסת ביטוח (מסוג "הכנסה למשפחה"), אשר מיועדת לתשלומים חודשיים למוטבים במקרה פטירה. החל מהחודש השני להצטרפות, סכום התשלום בפוליסה יתעדכן אוטומטית, מדי חודש, לפי ההפרש בין הסכום החודשי הכולל המבוקש, לפנסיית השאירים הצפויה של העמית בקרן הפנסיה "מקפת". ההתאמה האוטומטית דואגת לכך שהעמית המבוטח רוכש בפוליסת הביטוח אך ורק את ההשלמה הביטוחית הנדרשת לו, ומשלם רק עבור מה שהוא באמת צריך. במקרה פטירה הכיסוי הביטוחי שנרכש בפוליסה ישולם למוטבים לפי תנאי הפוליסה ללא תלות בקביעת קרן הפנסיה ביחס לתשלומי פנסיית השאירים .

מיכל גור-כגן, משנה למנכ"ל ומנהלת חטיבת חא"ט ובריאות במגדל ביטוח ופיננסים, מסרה: "אנו משיקים שירות חדש וייחודי בענף הביטוח, המשלב בין עולמות הפנסיה לעולמות הביטוח. "משלים לפנסיה" מעניק למבוטחים הגנה כלכלית המותאמת אישית עבורם ומתמודד עם מצבים שלא הוגדרו מראש בתקנון קרן הפנסיה ועלולים לפגוע ביקיריו של הנפטר. מדובר במהלך נוסף שאנו מבצעים כחלק מפעילותה הכוללת של מגדל ללוות את מבוטחיה בכל שלבי חייהם ולאפשר להם להתכונן בצורה מיטבית לעתיד לבוא ולתרחישים שונים". 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow