× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

איילון ביטוח משדרגת את מערך הבינה העסקית שלה עם פתרון אינספוקוס

חברת הביטוח איילון השלימה בהצלחה הטמעת מערכת אינספוקוס, פתרון בינה עסקית מתקדם שיאפשר לה לנתח נתונים ברמה גבוהה, לשפר את תהליך קבלת ההחלטות ולהגדיל את הרווחיות

נועם בן אור, סמנכ״ל אגף מטה ותכנון באיילון, צילום: רמי זרנגר
נועם בן אור, סמנכ״ל אגף מטה ותכנון באיילון, צילום: רמי זרנגר
חברת איילון ביטוח הצטרפה לחוג לקוחות חברת התוכנה אינספוקוס, המספקת פתרון בינה עסקית למרבית חברות הביטוח בישראל. המערכת עלתה לאוויר בפברואר 2024 לאחר פרויקט אינטגרציה שבוצע בשיתוף עם מחלקת ה-BI של איילון.

לאחר בחינה קפדנית של פתרונות טכנולוגיים ויישומיים שונים, בחרה איילון באינספוקוס כדי להגשים את מטרותיה, ביניהן שדרוג מערך ה-BI ויצירת פתרון אנליטי עבור דוחות וניתוחי רווחיות, אשר יאפשר עבודה עצמאית של משתמשים ותחקור ברמה הגבוהה ביותר.

"שיתוף הפעולה עם אינספוקוס יוכל לאפשר ניתוח נתונים ברמה גבוהה, עבודה טובה יותר של אגפי הביטוח הכללי, לרבות אקטואריה ומטה החברה, ולהביא לידי מימוש את ערך הנתונים של החברה," מסר נועם בן-אור, סמנכ"ל אגף מטה ותכנון באיילון. "חלק מהסיבות לבחירת פתרון ה-BI של אינספוקוס הינו מודל הנתונים הביטוחי המובנה, המכיל פונקציונליות רבה עבור ביטוח כללי, נוחות התפעול, התחקור ויכולות הניתוח הגבוהות שהיא מאפשרת."

אורי טייבר, מייסד ומנכ"ל אינספוקוס: "מזה קרוב לשני עשורים מעניקה אינספוקוס שירותי בינה עסקית מתקדמת לחברות ביטוח בארץ ובעולם באמצעות מודל הנתונים הביטוחי המשולב עם פלטפורמה טכנולוגית ייעודית המותאמת לתחום הביטוח. הניסיון רב שנים של אינספוקוס בשילוב המודל והתוכנה, אפשרו לאיילון בניית מחסן נתונים אנליטי יעיל ושילוב התוכנה בו, תוך ניצול השקעות ותשתיות קיימות של איילון. אנו מודים על האמון שניתן לנו ע"י איילון בראשות המנכ"ל שרון רייך, ומצפים להמשך עבודה משותפת בשנים הקרובות."


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow