× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

איילון ביטוח נבחרה לבטח את הובלת המטענים של חברת החשמל

איילון מחזקת את מעמדה בתחום הביטוחים העסקיים וזוכה במכרז לביטוח מטענים בהובלה של חברת החשמל לישראל. ארנון גוטמן, מנהל מחלקת ביטוח ימי ואווירי: "תחום ביטוח המטענים בישראל הוא בעל חשיבות גדולה מאי פעם"

Image by Joe from Pixabay
Image by Joe from Pixabay
איילון ביטוח זכתה במכרז של חברת החשמל ונבחרה לבטח את המטענים בהובלה של החברה למשך שלוש שנים, החל מ-1 באפריל 2024 ועד 31 במרץ 2027. המחזור השנתי של המשלוחים המבוטחים צפוי להיות כ-415 מיליון יורו. זכייה זו מגיעה בהמשך להקמת מחלקה ימית ואווירית המתמחה בביטוח העברת מטענים בים ובאוויר, כחלק מאסטרטגיית ההתעצמות של איילון בתחום הביטוחים העסקיים. במהלך 2023 חוותה איילון צמיחה משמעותית, והפכה לחברה השלישית בגודלה בתחום זה. זכייה זו מהווה הוכחה נוספת ליכולותיה של איילון ביטוח לספק פתרונות ביטוחיים מקצועיים ומתקדמים לעסקים, תוך התאמה אישית לצרכים הייחודיים של לקוחותיה.

ארנון גוטמן, מנהל המחלקה הימית באיילון: "אנחנו גאים מאוד בזכייה במכרז ומודים לחברת החשמל על האמון שנתנה בנו. תחום ביטוח המטענים בישראל הוא בעל חשיבות גדולה מאי פעם, ומטענים רבים המיובאים או מיוצאים מהמדינה חשופים לסיכונים גבוהים בעת הובלתם. במחלקת ביטוח ימי ואווירי אנחנו נותנים מענה ייעודי לתחום זה, ומקפידים לשים דגש מיוחד על מקצוענות, ייעוץ ושירות אישי."


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow