× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

"יותר ביטוח" גם בביטוח מחלות קשות

ביטוח ישיר משיקה ביטוח מחלות קשות, הכולל עשרות מחלות קשות, ותעניק למבוטחיה פיצוי של עד 700 אלף ש״ח לכל מטרה

קובי הבר, קרדיט: כפיר סיון
קובי הבר, קרדיט: כפיר סיון
בנוסף, המצטרפים החדשים יקבלו ליווי ואבחון רפואי מהיר חינם לכל תקופת הפוליסה

קובי הבר מנכ"ל ביטוח ישיר: "חשוב לנו לעמוד לצד לקוחותינו ברגעים המאתגרים והמורכבים בחיים. אדם שמתמודד עם מצב רפואי קשה ומפתיע, צפוי להתמודד גם עם קשיים כלכליים המשפיעים על רווחתו ורווחת משפחתו. אנו מציעים עד 700 אלף ש״ח פיצוי במקרה כזה, ובנוסף, שירות בלעדי של ליווי ואבחון רפואי מהיר חינם לכל תקופת הפוליסה, על מנת לתמוך בו מקצועית ולסייע לו ולמשפחתו ברגעים קשים כאלו".

ביטוח ישיר משיקה ביטוח מחלות קשות, עם רמת הכיסוי הרחבה ביותר בשוק ובמחירים המשתלמים ביותר. הפוליסה מעניקה למבוטחים פיצוי כספי מהיר של עד 700,000 ש״ח במקרה של גילוי מחלה קשה מתוך רשימה של 45 מחלות קשות, ועוד 21 אירועים רפואיים, מתוכם 18 סוגים של גילוי מוקדם לסרטן. הפיצוי שיינתן יהיה ללא הפחתת סכום הביטוח עקב גיל. בנוסף, המצטרפים החדשים יקבלו שירות של ליווי ואבחון רפואי מהיר חינם לכל תקופת הפוליסה. ליווי זה כולל קשת של שירותים רפואיים בהתאמה אישית למצב הרפואי, כגון בדיקות הדמיה אבחנתיות, ייעוץ רופאים מומחים, מרפאת כאב, שינוע עזרים רפואיים , סיוע פסיכולוגי ועוד...

הפיצוי הכספי יינתן למבוטח מייד בסמוך לאבחון המחלה, מתוך הבנה שאבחון כזה, שיכול להופיע באופן מפתיע בכל גיל, הוא אירוע קשה שמשבש את חיי האדם ומשפחתו, ומצריך התמודדות עם מצב חדש ומורכב. מצב זה כרוך פעמים רבות בהוצאות כספיות גבוהות דווקא בתקופה של צמצום ההכנסות. במקרים רבים מפסיקים בני הזוג לעבוד באופן מלא או חלקי לטובת הטיפול ביקיריהם.

הפיצוי שיקבל המבוטח יאפשר לו לבחור את הטיפול הרפואי המתאים לו ביותר, לדאוג לעתיד המשפחה, להבטיח הכנסה, ולהמשיך ולשמור על רמת החיים גם תוך התמודדות עם המחלה הקשה.  לצד זה, ייהנה מבוטח ביטוח ישיר גם מאבחון רפואי ומליווי רפואי קבוע, ללא תוספת עלות.

קובי הבר, מנכ"ל ביטוח ישיר, אמר בהקשר זה: "חשוב לנו לעמוד לצד לקוחותינו בכל רגע מאתגר ומורכב בחיים שלהם. אדם ש מתמודד עם מצב רפואי קשה ומפתיע, עלול להתמודד עם קשיים כלכליים המשפיעים על רווחתו ורווחת משפחתו. כמו בביטוחים האחרים שלנו, אנחנו מציעים ללקוחותינו 'יותר ביטוח', וגם כאן יהיה ערך מוסף ומעבר לתשלום הפיצוי המידי, ייהנו המבוטחים  גם מאבחון מהיר וליווי רופא ללא תוספת עלות. הנ"ל מצטרף לשורה של צעדים משמעותיים שביצעה החברה בתחום הבריאות, ובכללם הקמת מערך רופאים מנתחים המונה כ-600 רופאים בכירים והתקשרות עם בתי החולים הפרטיים והמובילים בישראל.  כל זאת מתוך מטרה להעניק למבוטח את הטוב ביותר ביום קרות האירוע."

ביטוח מחלות קשות הינו מוצר ביטוחי נוסף בסל המוצרים הביטוחיים הרחב של ביטוח ישיר לפרט ולמשפחה, תחת התפיסה שביטוח ישיר היא "יותר מביטוח". מבין שורת המוצרים שביטוח ישיר מציעה ללקוחותיה ניתן לציין את מועדון הלקוחות היחיד שקיים בשוק הביטוח, ביטוחי בריאות הרחבים ביותר בשוק, מוקד 24/7 ושירות 'ישיר עד אליך' המופעלים בזמני תאונה, הטבת תשלום יחיד על כיסויים בביטוח שני רכבים במשפחה, אפליקציית "ישיר-צעיר" המבטחת נהגים צעירים לפי ק"מ, ביטוח לפי ימים ופוליסה שנתית, ועוד.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow