× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

כלל ביטוח ופיננסים מרחיבה את מרכז החוסן: מצרפת עמותות וארגונים נוספים לשירות

כנפיים של קרמבו, חברים לרפואה ומתנת חיים התווספו למרכז החוסן של כלל הכולל שירותים ומידע מעשרות עמותות וארגונים מובילים בישראל

גלי שבד, משנה למנכ״ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה, צילום: סיון פרג׳
גלי שבד, משנה למנכ״ל ומנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה, צילום: סיון פרג׳
מרכז החוסן של כלל מעניק מידע וסיוע ברגעי מצוקה, בתחומים: רגשיים, פיננסיים ובריאותיים, במקרים בהם נדרשת עזרה והכוונה מקצועית, הניכרים ביתר שאת בתקופה זו

גלי שבד, משנה למנכ"ל, מנהלת מערך שיווק ואסטרטגיה, ציינה: "ימים כואבים ולא פשוטים עוברים על הציבור בישראל מאז השבעה באוקטובר. מרכז החוסן של כלל פתוח ועומד לרשות כולם כדי לסייע בתחום החוסן הנפשי, ברגעי קושי ומצוקה, באמצעות עמותות המעניקות עזרה ותמיכה מקצועית. אנו ממשיכים להרחיב כל העת את תחומי הפעילות של מרכז החוסן וכעת צירפנו אליו שלוש עמותות מובילות נוספות: "כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים, "חברים לרפואה" - ארגון הגג הגדול בתחומו לסיוע בתרופות ו"מתנת חיים"- ארגון המעניק סיוע לחולי כליה הזקוקים להשתלה. נמשיך להיות שותפים במאמץ הלאומי לשמירת חוסנה של מדינת ישראל, ומקווים שנדע בקרוב ימים של בטחון ושקט". 

בימים מורכבים אלה, כלל ביטוח ופיננסים פועלת לשמירת חוסנה של מדינת ישראל ונוקטת בשורת פעולות נרחבת לטובת המאמץ הלאומי וחיזוק הרוח הישראלית. כלל מרחיבה את מרכז החוסן של כלל – אתם לא לבד! ומצרפת שלוש עמותות מובילות חדשות לעשרות העמותות והארגונים שכבר פעילים במרכז החוסן:

"כנפיים של קרמבו" - תנועת נוער המשלבת ילדים עם ובלי צרכים מיוחדים.

"חברים לרפואה" - ארגון הגג הגדול בתחומו לסיוע בתרופות.

"מתנת חיים"- ארגון המעניק סיוע לחולי כליה הזקוקים להשתלה.

מרכז החוסן של כלל הוא פלטפורמה ייחודית שפותחה באפליקציית הלחצן של כלל, המנגישה מידע רחב וגורמי סיוע לכלל הציבור, במצבי חירום ומצוקה, בלחיצת כפתור, בשלושה תחומים מרכזיים:

חוסן רגשי - מענה במצבי לחץ וחרדה, מצוקות משפחתיות, דיכאון, פגיעות מיניות ועוד.חוסן פיננסי - תכנון, ייעוץ וסיוע בתחום הפיננסי עקב שינויים כלכליים פתאומיים, כלים להתמודדות עם הסיטואציה, פתרונות פיננסיים, ניהול תקציב ועוד. חוסן בריאותי - ייעוץ, סיוע והכוונה בנושא סיעוד ומחלות קשות. 

מרכז החוסן פתוח ונגיש לכל הציבור, ללא תשלום, באפליקציית הלחצן של כלל ובאתר החברה https://www.clalbit.co.il/hosen/ 

העמותות והארגונים השותפים במרכז החוסן של כלל: ער"ן, עלם, נעמת, פעמונים, פורום מיכל סלה, האגודה למלחמה בסרטן, חלאסרטן, למענכם, נט"ל, משאבים, עזר מציון, פתחון לב, הפרפר, כנפיים של קרמבו, חברים לרפואה, מתנת חיים. 

*המידע במרכז החוסן של כלל, באתר ובאפליקציה, נסמך על מגוון מקורות, וניתן על ידי העמותות והארגונים המפורטים במרכז החוסן ומתייחס לכלל האוכלוסייה. אין לראות במידע זה חלופה לייעוץ עם מומחים בתחום. כלל חברה לביטוח אינה נושאת באחריות הייעוץ, המידע והשירותים הניתנים לגולשים ולפונים לגורמים השונים, או מי מטעמם. כמו כן, במרכז החוסן לא נעשה שימוש בנתוני המשתמשים ו/או הדאטה. 


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow