× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

שוקו הגישה בקשה לקבלת רישיון לפעול כגוף מוסדי (חברה מבטחת) בישראל

לראשונה הוגשה בקשת רישיון לחברת ביטוח אוטונומי בענן, ללא משרדים פיזיים וללא מגע ידי אדם

Photo: Bank © Hasan Zaidi, Dreamstime.com
Photo: Bank © Hasan Zaidi, Dreamstime.com
שוקו ביטוח דיגיטלי השלימה את תהליך ההגשה לקבלת רישיון לחברת הביטוח הראשונה בישראל הפועלת באופן דיגיטלי מלא ועומדת להיות חברת ביטוח הדיגיטלית הראשונה הפועלת באופן אוטונומי - 100% ללא מגע ידי אדם; למעלה מ-1,000 מוצרי ביטוח עם סגמנטים ייחודיים המותאמים באופן אישי לעצמאיים צפויים לשנות את פני שוק הביטוח.
 
לאחר חודשים רבים של עבודה יסודית שבוצעה בליוויו היועמ"ש של שוקו ביטוח דיגיטלי עו"ד גיא גיסין, ההגשה הראשונה בישראל מול רשות שוק ההון לקבלת רישיונות לחברת ביטוח דיגיטלית אוטונומית התקיימה היום.
 
גורמים בענף הביטוח מוסרים כי יו"ר רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון ד"ר משה ברקת, הפועל בשנים האחרונות להוביל לשינויים מהותיים בכל הענף, תומך במהפכה ששוקו ביטוח דיגיטלי מבקשת להביא לענף.
 
שוקו ביטוח דיגיטלי נוסדה על ידי היזמים ליאב גפן ואוריאל אהרוני ומציעה, לראשונה, ביטוח דיגיטלי פרסונלי מבוסס מערכת בינה מלאכותית הפועלת באופן אוטונומי. 

לאחר שסיימה סבב גיוס ראשון המוערך ב-10 מיליון ₪ נמצאת החברה בימים אלו בעיצומו של סבב גיוס מוסדי.

היכולות הטכנולוגיות שהיא מספקת מבוססות על פלטפורמת ענן עם טכנולוגיית בינה מלאכותית וביג דאטה המתקדמת ביותר בתחום, מבית פאסיו שבבעלות המייסדים ופועלת בארה״ב ובאיטליה.  

מתוך החזון להנגיש את הטכנולוגיות ואת השירותים המתקדמים ביותר עבור הקהל הישראלי ועבור ציבור העצמאיים שנכון להיום אין להם פתרון ביטוחי מותאם, שוקו ביטוח דיגיטלי השיקה את האתר הגדול ביותר שקיים היום לביטוח לכל עסק (הפועל כיום באמצעות סוכנות שוקו ביטוח), מעבר לעיצוב המיוחד וחווית המשתמש המצוינת, האתר מאפשר רכישת  ביטוח 24/7 באופן דיגיטלי מלא לסוגי עסקים רבים, תוך התאמה פרסונלית של סוג פעילות בית העסק והלקוח. כך למשל, אתר שוקו מציע אפשרות לרכוש פוליסות ביטוח למאמני כושר, מדריכי פילאטיס, מטפלים בעיסוק ומדריכי רפטינג, כמוצר מדף. פיצ'ר מיוחד של שוקו, היקר לליבם של העצמאים הוא היכולת לקבל בזמן אמת, ישירות לטלפון הנייד, את כל פרטי הביטוח ובפרט מסמך אישור קיום ביטוחי, הנדרש על ידי עצמאים כמעט לכל פעולה עסקית.
 
שוקו פועלת מתוך מטרה לצמצם את עלויות התפעול המשפיעות על מחירי הביטוח לצרכן בישראל באופן משמעותי, על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות כמו ביג דאטה וחוזים חכמים, ולשפר את השירות למבוטח על ידי מתן שירותי ביטוח דיגיטליים, מהנייד או המחשב, החל מקבלת הצעה מותאמת אישית, חישוב המחיר, חיתום דיגיטלי מהיר, הפקת הפוליסה, אישור קיום ביטוחי באזור האישי, קבלת שירות וביצוע שינויים בשירות עצמי, הכל בקליק, ללא טפסים וללא צורך לדבר עם אף אחד, כל שירותי הביטוח זמינים 24/7 מהטלפון הנייד.
 
שוקו הגישה בקשה לקבלת רישיון לפעול כגוף מוסדי (חברה מבטחת) בישראל ומדובר בהגשה ראשונה של חברת ביטוח העתידה לפעול בהליך דיגיטלי מלא משלב ההצטרפות לביטוח ועד שלב תביעת הפוליסה. בשורה שעשויה להוביל להוזלה משמעותית במחירי הביטוח בהן שוקו תפעל. בקשת הרישיון של שוקו, כוללת בקשת היתר לפעול בתחום הרכוש העסקי והדירות.


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow