× כניסה הדף שלי יצירת דף אדוויזר להתנתק חיפוש סוכן מודל צ'יליאני השתלמות מודל צ'יליאני גמל גמל להשקעה חסכון לכל ילד יצירת קשר תקנון שימוש
קישורים
הר הכסף הר הביטוח המסלקה הפנסיונית

 

גלובלנט אירחה את נטו תכנון פיננסי לסמינר השקעות אלטרנטיביות באוניברסיטת לונדון

סמינר השקעות אלטרנטיביות, צילום: Tammy Shefler Kazhdan
סמינר השקעות אלטרנטיביות, צילום: Tammy Shefler Kazhdan
נטו תכנון פיננסי בניהולם של עידן כץ, נדב שוורץ ואילן בן ישי יצאו ללונדון עם 48 אנשי מקצוע לקורס בהשקעות אלטרנטיביות באוניברסיטת לונדון (University of London)  שליד כיכר רסל (Russell Square). הקורס נערך באולם הדיקן (Chancellors Hall) בפקולטה לכלכלה.

הסמינר אורגן ע"י בית ההשקעות הישראלי גלובלנט (GlobalNet) ומנהליה אוהד וייגמן, דן דוברי ואורן דוברי שהצטרפו לנסיעה וארגנו את הסמינר.

בסמינר, אנשי המקצוע של נטו תכנון פיננסי ערכו סיור בנכסים של הקרנות של גלובלנט בתחום דיור נתמך והסיעוד וקיבלו הרצאה מהצוות הרחב שמנהל את הנכסים השונים בכל הרבדים: השבחה, השכרה, תפעול, תחזוקה.

בנוסף, צוות המתכננים הפיננסים, השתתף בהרצאות מקצועיות שנערכו באוניברסיטת לונדון בתחום של האבולוציה של תיאוריות אקדמיות בהשקעות, הון פרטי, אשראי פרטי, אשראי מגובה בטחונות ועוד. הצוות גם נהנה מסיור במשרדי בלאקרוק באנגליה וערכו הכרות עם הצוות המקומי שמשרת גופים פיננסים ישראלים.

בסמינר השתתף ד"ר בועז ברק מציריך, שוויץ, אקדמאי בינלאומי בכיר בתחום הסחר החופשי וכלכלה התנהגותית ולשעבר חבר הנהלה בכיר בבנק הבינלאומי UBS. חלק מהסוכנים שהחליטו להאריך את הנסיעה זכו גם לראות את גמר הגביע האנגלי בוומבלי.

אילן בן ישי, יו"ר נטו תכנון פיננסי אמר: "כאנשי מקצוע, מוטלת עלינו החובה להעשיר את הידע שלנו כל הזמן, כדי להבטיח מצוינות. אנחנו שוקדים על חניכה ולימוד של המתכננים הפיננסים, תוך חשיפה לעולמות חדשים וידע בינלאומי. הסמינר הזה שאורגן ע"י הצוות של גלובלנט הוא חשוב עבורנו ואנו שמחים על שיתוף הפעולה ועל החברות העמוקה".

נדב שוורץ, משנה למנכ"ל ושותף בכיר בנטו תכנון פיננסי הוסיף: "לאור התנודתיות הגבוהה בשוקי ההון, אנחנו רואים חשיבות גדולה יותר ויותר בהשקעות אלטרנטיביות. נכסים כאלה חשופים פחות לשינויים יום יומיים ויכולים לייצר תשואות שוטפות יציבות יחסית כששוקי ההון תנודתיים". 

אוהד וייגמן, יו"ר גלובלנט הוסיף: "גלובלנט חורטת על דגלה את החניכה המקצועית וקידום מתכננים פיננסים בישראל. אנחנו רואים חשיבות בהבאת פרקטיקות השקעה בינלאומיות, לצד מתודולוגיות אקדמיות לטיפול במשפחות, לכן התכנים המקצועיים הועברו באוניברסיטת לונדון. אנו שמחים לארח את אנשי המקצוע הבכירים של נטו תכנון פיננסי שהיא אחת מקבוצות הפיננסים המובילות במדינת ישראל וחברת התכנון הפיננסי הגדולה ביותר".

עידן כץ, מנכ"ל נטו תכנון פיננסי, הוסיף: "אנגליה היא המרכז הפיננסי השני בחשיבותו בעולם. הכלכלה האנגלית תמיד הובילה את העולם הפיננסי ולכן בעיננו זה המקום הטבעי כדי לרכוש בו עוד ידע, כלים והשכלה בתחום ההשקעות. אנשי המקצוע שלנו מלווים השקעות במאות מיליוני שקלים בסקטורים בכלכלה האנגלית ובעיקר בתחום הבריאות, לכן חשוב לנו להבין מקרוב כיצד מנוהלים הנכסים. אני מודה לידידי היקר דני דוברי על האירוח הנפלא ועל הכנס המקצועי המועיל".

ד"ר בועז ברק ציין: "השתתפתי במאות סמינרים של חברות במהלך הקריירה שלי ובסמינר המקצועי הזה התוכן המקצועי היה פורץ דרך ועשוי להשפיע על אנשי המקצוע שהשתתפו ועל היכולת שלהם להעניק ללקוחות שלהם ערך ומקצועיות. שמחתי על ההזדמנות להיות חלק בזה".

דן דוברי, מבעלי גלובלנט סיכם: "בכל הקריירה שלי אני עוסק בקידום אנשי המקצוע בעולמות הפיננסים וההשקעות בישראל. מאז שהקמנו את גלובלנט, אני זוכה ללוות את אנשי המקצוע והמשפחות שהם משרתים במטרה לסייע להם לחיות חיים של ביטחון וכבוד. אני רוצה להודות למנהלי ואנשי המקצוע של נטו תכנון פיננסי על האמון והחברות. זה לא במקרה שנטו תכנון פיננסי היא חברת התכנון הפיננסי הגדולה והמובילה בישראל. הייתה לי הזכות לארח אותם. אני רוצה גם להודות לצוות שלנו בגלובלנט, לשותפי היקר אוהד ויגמן, לבני אורן דוברי שהשתתף ועזר בארגון של בסמינר, לד"ר ברק שהוא מנטור וחבר יקר ושותף לדרך שלנו ולצוות בארץ טדי לין, גיא אילוז, יוסי שי, הבת שלי לירון דוברי ולכל 35 העובדים שלנו שמקיימים את ההבטחה שלנו למצוינות ואהבת המקצוע ולשים את טובת הלקוחות שלנו בראש סדרי העדיפויות".


אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות


arrow